小獾家的螺蛳粉

不讨好冷漠,不亏待热情

Too Much Is Not Enough


再多也不嫌少

作者寄语

我说我不打算写续篇,因为汤姆和赫敏在未来的关系中固有的弱点,但我想我撒谎了。

不过,别担心,标签仍然是真的。不要太挑剔的惊喜。

你还记得那首歌吗? 在二月的某个时候,它再次击中了我的耳机,OMG,听Tam的歌词真是令人毛骨悚然。我起了鸡皮疙瘩,脑子里也有一团火。哇哇! 下面是:“一篇短文,讲述了一位名叫谭·格兰杰的年轻人17岁生日的故事。”

关键是,我一直把名声理解为充满活力、充满希望的力量感,你可以做任何事情,这是年轻和快乐的一部分。但是,如果你读歌词时,心里有某种聪明的反社会主义者,他们的目标是赢得世界,永远活下去,嗯,印象是非常不同的,甚至是邪恶的。对我来说,歌词显示Tam/伏地魔在回忆他是谁的时刻。

***

Baby, look at me

And tell me what you see

You ain't seen the best of me yet

Give me time

I'll make you forget the rest

I got more in me

And you can set it free

I can catch the moon in my hand

Don't you know who I am

Remember my name, fame

I'm gonna live forever

I'm gonna learn how to fly, high

I feel it coming together

People will see me and cry, fame

I'm gonna make it to heaven

Light up the sky like a flame, fame

I'm gonna live forever

Baby, remember my name

Remember, remember, remember, remember

Baby, hold me tight

Cause you can make it right

You can shoot me straight to the top

Give me love and take all I got to give

Baby, I'll be tough

Too much is not enough

I will ride your heart 'till it breaks

Ooh, I got what it takes

Fame

I'm gonna live forever

I'm gonna learn how to fly, high

I feel it coming together

People will see me and cry, fame

I'm gonna make it to heaven

Light up the sky like a flame, fame

I'm gonna live forever

Baby, remember my name

Remember, remember, remember, remember

后面的被屏了,完整的看评论区哦!

这是最后一章了,《时间与物质的操纵》

The Manipulation of Time and Matter,by Ciule



评论(2)

热度(19)